Top, de voorbereidingen zijn klaar!

Sinds 8 juli ben ik bijna alleen maar met de voorbereidingen van de reis bezig.
Waar heen, wat is er te doen, wat wil ik zien en doen? Zijn er leuke guesthouses, hoe kom ik van A naar B?
In de avonduren heb ik van alles onderzocht en bekeken, voel me net een privé touroperator. Na een eerste ambitieuze opzet en planning van de reis ben ik gaan skippen. Heb geen zin in gehaast, ik wil genieten van de plek waar ik ben en tijd nemen voor wat het te bieden heeft. Dus na wat advies hier en daar uiteindelijk gekomen tot de definitieve planning. Bangkok, Chiang Mai, Krabi en terug naar Bangkok. Pfff dat is voldoende, het geeft me lekker veel tijd en ruimte op elke plaats om echt te kunnen beleven.
Ja, daar kan ik gewoon van het land, de mensen, de omgeving, het eten, de massages en al het nog onverwachte genieten.
Eigenlijk heeft Maslow gelijk, als je aan de basisbehoeften hebt voorzien kun je verder in de piramide klimmen! In mijn geval werkt het, op naar de volgende stap!

Met een fijn vooruitzicht, een prima planning en een tas vol Thailand benodigdheden ga ik per vandaan terug naar het hier en nu!

Ik wil Puk bedanken voor het aanhoren van alle overpeinzingen, het helpen bij het wikken en wegen en alsmaar met een lach naar al mijn verhalen te luisteren. Wat ben je toch geduldig!
Wil ook Saskia, Manon, Naomi, Patricia, Marielle en Wouter bedanken voor de tips, de aanmoedigingen en de in bruikleen genomen spullen! Hé, zo wordt de reis toch een beetje iets van samen!

Het aftellen kan beginnen.

Voor de nieuwsgierigen onder ons, hier al vast de planning!

datum Locatie Hotel Te doen
21-aug NL klm Reis naar BKK
22-aug BKK Navalai Aankomst, Khao San Road
23-aug BKK Navalai Chao Phraya River Tour, tempels kijken
24-aug BKK Navalai Chinatouwn grachten, fietstocht ochtend
25-aug bkk / Chiang Mai Awana Aankomst
26-aug Chiang Mai Awana Rustig aan, kookles
27-aug Chiang Mai hyking
28-aug Chiang Mai hyking
29-aug Chiang Mai Awana hyking
30-aug Chiang Mai Awana rustig aan, tigerland? Olifantopvang?
31-aug Chiang Mai Awana golden triangle
1-sep Chiang Mai Awana Rust
2-sep ChiaMai/bkk/krabi La playa Aankomst
3-sep Krabi La playa Strand
4-sep Krabi La playa Pipi tour / phuket?
5-sep Krabi La playa Pagn na bay rotsen
6-sep Krabi La playa Tourtje
7-sep Krabi La playa Strand
8-sep krabi /bbk ? Vlucht, kleding laten maken
9-sep BKK ? Dagtrip ayuthaya?
10-sep BKK klm Shoppen mbk, kleding halen A'dam
11-sep NL Aankomst nl

Reacties

Reacties

Puk

Graag gedaan, idooit;-)! Enne, bedankt voor de planning......hahahahaaaa!

Erik

Volgens mij gaat het wel lukken met die piramide van jou. stapje voor stapje dan he... Deze planning ziet er naar mijn idee al een stuk meer uit als vakantie dan de verhalen die je aanvankelijk in je hoofd had. :-) Benieuwd naar de nieuwe stories!

Mam

Dat ziet er echt goed uit. Van alles en nog wat voor de boeg. Kookles, massage´s hmmm ;-)) Ik ga vast kijken...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!