Gran Canaria

5 december is het dan zo ver...even naar Gran Can voor de verjaardag van Oma.

80 jaar is niet zo maar een leven. Wat een tijd...als je even stil staat met alles wat er sinds 1929 is gebeurd.....zo veel hebben wij niet meegemaakt!

Weet niet of ik wel of niet ga bloggen, het is natuurlijk weer spannend en misschien juist een uitdaging omvan hetbekende een blog bij te houden. Gewoon, blanco er in gaan, zonder doel,zonder gedachte, gewoon schrijven, delen.

Waar het heen gaat weet ik niet, of ik het gadoen ook niet, vind het eigenlijk een beetje eng omdathet te dicht bij staat. Niet alleen het eiland, ook defamilie, vrienden, ik indaar waar ik vandaan kom, ik waar mijn basis ligt, ik inmijn rauwe gevoel en misschien wel grootste kwetsbaarheid.

5 december ga ik de laatste Pieten inSpanje helpen met opruimenen een borrel drinken op een fijneSinterklaas tijd!

Hasta luego.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!