Wat een warmte!

Heerlijk helder en uitgerust wakker geworden! Dit keer geen jus van oma omdat de sinaasappels op waren! Morgen zijn er weer nieuwe! Hoe snel kan een mens aan iets wennen?

Wat een machtig mooie dag, niet alleen wat weer betreft maar ook wat betreft warmte. De warmte van het weerzien van oude jeugd vrienden. Het is zo bijzonder. Je zie je elkaar jaren niet en bij het eerste weerzien is het gewoon de draad weer oppakken, met liefde en aandacht! Bij de een blijft het bij het praten, vertellen over wat we hebben meegemaakt en de grote lijnen delen, bij de andere gaat het wat verder, samen delen en nieuwe ervaringen op doen, die morgen een geweldige herinnering zijn! Ja, leuk! Ben zo blij dat ik weer even hier ben. Het is allemaal zo bijzonder aangenaam.

Na het wakker worden koffie met oma gedronken. Heb weer verhalen van vroeger gehoord, leuk om te horen en fijn dat oma het wil delen. Terwijl zij mij oude boeken van Rotterdam liet zien kwam mijn vader weer thuis. Hij was even naar buiten geweest en vroeg of ik hem naar de supermarkt wilde brengen. Ik keek nog naar de oude fotos van Rotterdam en heb me daarna klaargemaakt om mijn vader naar de super te brengen terwijl ik daar in het cafe een koffie kon gaan drinken. Helaas was bar esquina dicht! Verdomme, had me zo verheugd op een cafe leche leche inclusief donut. Maar goed, zoals met zo veel, het was niet zo maar, in het andere cafe Pieter tegengekomen, de vader van Monica. Erg leuk om hem weer even te zien. Mijn vader was ondertussen naar de super gegaan om fruit te halen. Binnen no time kwam hij met lege handen terug, en zuchtend vertelde hij dat er zoooooo een lange rij stond dat hij besloot geen fruit te gaan halen. Is genetica zo invloedrijk? Gaat het om een hekel hebben om in de rij te staan of gaat het om niet willen wachten. Hmmm, ik hou ook niet van in de rij staan, zonder van de tijd! Volgens mij heb ik daar geen geduld voor! Ik, heb geen geduld voor het wachten in een rij, en mijn vader blijkbaar ook niet! Hahaha

Na de koffie, waar ik overigens ook 15 minuten op moest wachten, (daar heb ik dus wel iets meer geduld voor) heb ik mijn vader naar huis gebracht en ben richting het strand gereden. Weer naar San Agustin. Welgeteld heb ik het daar een uur volgehouden omdat de wind te koud was. Ik weet uit ervaring dat op een ander strand dan geen wind staat, dus ben ik nu met een redelijke trek naar Meloneras gegaan. Daar plofte ik bij Pescador op terras en heb daar een uur gezeten. Lekker een esalada mixta gegeten, boekje gelezen en genoten van het heerlijke weer. Nu staat niet alleen mijn bikini op mijn verkleurde lichaam maar ok mijn t-shirt! Toen ik na het eten aan het plassen was belde Carola. Ben in plaats van op het strand gaan liggen naar haar toe gereden. Keuzes, keuzes!

Het was leuk om haar weer te zien. Haar kindertjes zien is ook fijn. Heb heel lang met Tobias gespeeld, dingetjes samen gebouwd, was echt gezellig! Wat een leuk ventje! Dit terwijl mama Carola de kots van de kleine meid aan het opruimen was. Hi hi, de kleine meid was niet lekker!
Vrijdag gaan we samen uit eten en even bijkletsen! Verheug me er op. Het was een warm weerzien.

Nog warmer werd het later, rond 5 uur zal ik naar Belen gaan, dat had ik me voorgenomen omdat ze sms'de dat ze tussen 5 en 7:30 uur vrij was. Belde haar en ging naar haar nieuwe huisje. Ze was daar met een vriendin, het was zo een leuk weerzien na bijna 8 jaar! Erg leuk! Zo bijzonder dat het weerzien zo warm en zo alsof het gisteren was dat we elkaar weer voor het laatst hebben gesproken. Belen is super energiek en de andere dame ook, dus het was een druk en gekleurd geheel! Super.

Vanuit haar belden we Claudio op, ook een jeugdvriend! Hahha wat een leuke verrassing! Morgen ga ik met hem ontbijten, om 10:30 uur zien we elkaar weer eens! Ben zo benieuwd naar hoe het met hem is. Heb er echt zin in.

Al met al een mooi weerzien met een paar geweldige mensen, wat een warme dag!

In middels is mijn agenda met bezoekjes en leuke plannen behoorlijk gevuld! Verheug me er op!

Fijne avond/dag!

Reacties

Reacties

Erik

Ben zo benieuwd of er morgen weer sinaasappels zijn...

Manon

Duidelijk; het gaat je goed ! Leuk om weer iets lezen over al die oude bekenden.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!