Saved by the rain

Wat een lekkere dag! Vanochtend met een licht brak gevoel van de stofzuiger wakker geworden. De schoonmaakster was druk aan het werk en er is natuurlijk nul reden om met Fedra rekening te houden. Terecht! Om 11 uur, het bed uitgekomen. En natuurlijk maakte de jus van oma weer alles goed!

De hele dag, wat klinkt dat heftig, tot 17 uur gewoon nix gedaan. Nix is voor mij lui doen. Tussendoor citroentjes en dingetjes voor mijn moeder gehaald omdat ze last van haar buik had.

Enfin, heb in de middag bij de kapper mijn wenkbrauwen laten doen. Weer eens wat anders dan in Thailand, waar deze echt functioneel tot hun recht kwamen, heb ik ze hier laten verwennen. Ja, ze zien er weer netjes uit! En dat voor 5 euro! Vraag me af of je dat in NL ook zo kunt doen, gewoon een zaak binnen lopen, vragen of ze even je wenkbrauwen willen doen. Nou ik wacht wel tot februari, dan kan ze weer aan de slag! Hihihih

Om 5 uur was ik bij Belen, zij was aan het douchen en haar zusje deed te deur open, de gevolgen....de hond van Belen ontsnapte en Eva en ik renden achter de hond aan die het uiteindelijk erg gezellig vond dat twee dames achter haan aanliepen en daardoor verder en verder weg liep. Hylariteit alom zo met elkaar. We waren alleen een beetje bang dat de hond de straat over zal steken. Uiteindelijk hebben we de hond gezond en uitgeput van haar escapade kunnen vangen. Leuke kennismaking, wat ondernemen is altijd de beste ijsbreker! Ha ha ha.

We zijn met een groepje gaan shoppen, hoewel. Ik ben super inhalig geweest bij de Zara, drie pakken en je gelooft het of niet een lekkere warme winterjas gekocht. Erg leuk, hoef ik niet meer met spijkerbroek naar het werk omdat ik mijn pakken niet meer pas! Heb in een andere winkel nog bijpassende laarzen gevonden! Ben weer tevreden!

Vanuit Vecindario richting Carola gegaan. We zijn bij Casa Vieja gaan eten. Het was echt super lekker! De rekening goed nagekeken en er stond zelfs iets te weinig op...Ben blij dat we bij Casa Vieja zijn gaan eten. Een bezoek aan Gran Canaria is net niet af als ik niet naar dit restaurant ga. Het eten was super, de gesprekken erg leuk en aangenaam, we zijn weer helemaal bij. Daarnaast was het, logistiek gezien meer dan handig, vanuit Casa Vieja overgestoken naar El Rincon. Belen en haar vriendinnen waren in middels ook aangekomen. De avond was gezellig, alsof de tijd niet voorbij is gegaan. Belen en Carola hadden elkaar ook al jaren niet gezien. We hebben lol gehad, gelachen en twee mojitos gedronken. Het waren de beste mojitos ever! Echt waar! Iets voor twee uur begon het te regenen en omdat El Rincon met name in de open lucht is zijn Carola en ik onder een palmboom gaan schuilen, de regen bleef door gaan en we besloten maar weg te gaan. Even getwijfeld om naar Pacha te gaan, maar goed, saved bij the rain verstandig naar huis gegaan. (Saved omdat ik anders weer te veel had gedronken)

Morgen weer een dag. Vandaag was gezellig en ontspannend! Beetje afgezaagd, maar ik ben blij hier te zijn, ben blij dat het zo goed gaat met mijn Spaanse vrienden. Ben iedereen al vast aan het gek maken voor Carnaval in februari. Carola heeft er nu al zin in en Belen en haar vriendinnen willen ook graag mee. Ze zijn al bezig met de outfits! Hahah Leuk, leuk! Binnen kort ben ik weer hier!

Maar voor vandaag.... nu is nu, en nu is prachtig!

Reacties

Reacties

Erik

Zou zekerheidshalve de stekker van de stofzuiger afknippen. door zo'n ding bruut gewekt worden is geen pretje. Helpt zelfs de lekkerste Jus niet niet tegen. :-(

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!