Brak op zondag

Zondag, de laatste volle dag hier op het eiland. Ben voldaan maar een beetje brak! In NL weer rustig aan doen. Maar goed, voorlopig ben ik nog een avond en een dagje hier.

Gisteren een rustig dagje gehad, nog wat bestellingen aan parfum en cosmetica volbracht. Bij Monica, hier in het zuiden nog even koffie gedronken, weer gekletst en met Pedro gegeten.

Daarna naar huis gegaan en even op bed gelegen, in de avond heb ik fotos van de show van Claudio's zus gemaakt. Erg grappig om te doen. Weer eens wat anders. Het was leuk om eens mee te maken hoe het zo aan de achterkant van het podium er uit ziet, het is een grappige serie geworden. Misschien doe ik het weer eens maar dan met een externe flitser, om minder leuke momenten te missen!

Zaterdag avond verder niet veel gedaan en toch leuk gehad!

Vandaag weer een dagje nada. Werd wakker van rare geluiden! Oma is ziek geworden, ook last van haar buik en loopt van het bed naar de wc en van de wc naar bed. Ze heeft het goed te pakken!

In de middag kwamen Victor, Manon en de ouders van Manon nog even hier eten. We hebben heerlijke nasi van oma gegeten. Vanavond vliegen ze terug naar huis.

Ma en ik zijn later naar Faro gegaan en hebben daar op terras prinsheerlijk gezeten en van de zonsondergang genoten. Faro de Maspalomas is best leuk geworden.

Straks nog even fotos aan de blog toevoegen en de koffer inpakken. Heb te weinig ruimte, bof ik even dat ik een koffer van ma mag meenemen! Altijd het zelfde!

Had goede voornemens en heb een kleine koffer meegenomen! Maar goed, blijf toch een vrouw!