Gran Canaria, deel 2

Beste allen,

weer een reis gaat beginnen. Reis, reis, laten we het klein houden...vakantie!

Ja, nu 01:01 uur maandag 8 feb heb ik pas het gevoel dat het vakantie is.
Koffer is ingepakt, gezonde stress voor het vliegen en het vinden van Dusseldorf Weeze is aanwezig. Fotocamaras mee, boekje er bij en niet te vergeten de tickets en paspoort!

Ga Puk zo halen en dan op naar Las Palmas.
Missie, in ieder geval een avond Carnaval mee maken! Ja, het Carnaval in Las Palmas is echt een van de beste van de wereld. Ik hoop er wat van mee te kunnen krijgen om jullie te overtuigen dat het kleine eiland best weet wat groots feesten is en dat men zeker niet afdoet tegenover Rio.

Naast een beetje Canaval zullen de gebruikelijke rituelen weer aan de orde komen. (zie reis GC december 2009) Verheug me er natuurlijk op en hoop dat ik iedereen een beetje blij kan maken met de verhalen en zo een beetje Canarische zon over te brengen.

Beste allen, werkse en tot het volgende verhaal!

Reacties

Reacties

Ina

Een warm welkom vast. Het Carnaval is al in volle gang.
Marcha, mucha marcha hay.
Tot straks. xx

Sas

Ja natuurlijk.... maak ons maar weer jaloers met je reisverhalen en mooie plaatjes!!!
Enjoy!!

Manon

Moppie,

Veel plezier ! Groeten aan de family daar !

Erik

Heel veel plezier Fe! Ga alles vanaf hier weer heeeeeel nabij meemaken.. ;-) en wil foto's van't carnaval!!!!

Coby

Heel veel plezier en geniet van alles.gr Coby

Daan

Jeetje Fé, ga je nou alweer op vakantie!!! Heerlijk, geniet er van! X Daan

Alexandra

Ik verheug me op de reisverhalen, de foto`s van het carnaval en ontvang heel heel graag een beetje Canarische zon! Veel plezier.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!