New York, making dreams happen!

New York, Manhattan om precies te zijn, ja dat is de volgende bestemming. Na een paar maanden wachten ben ik nu meer dan ooit toe aan vakantie, aan nieuwe indrukken, aan andere ervaringen.

Verwachting is een hoop zien en ervaren. Me begeven in en nu nog vreemde stad die door alle films, fotos en verhalennu albekend voorkomt.

New York, The Big Apple zoals Manhattan in de roerige jaren 30 en 40 is genoemd naar aanleiding van de daar toen zo enthousiaste jazz sceen. New York, filmset van zo veel series, als ze niet in stand in Canada zijn gemaakt. New York de stad van de immigranten, de poort naar een nieuw bestaan. New York, altijd bruisend.

Shoppen, hotdogs eten op straat, boottochtje, taxi pakken, verjaardag vieren op times square, musea bezoeken, musichall meemaken en natuurlijk fotos maken. Dat alles in een stad waar voor zo veel mensen dromen beginnen. Voor mij is New York niet mijn eerste droom en ook niet mijn laatste, wel een van mijn grootste wensen op reisgebieddie nu eindelijk waar ga maken.New York, making dreams happen!

Hoop jullie in deze ervaring mee te mogen nemen en zo een glimp, een indruk van de stad te kunnen geven, dat alles door mijn ogen en mijn hart.

Liefs,

Fedra

Reacties

Reacties

Alexandra

Hi Fedra,

Hoop zeker via jou een glimp van de stad op te kunnen vangen. Geniet van deze trip met je moeder en van alle indrukken. Veel plezier!

Hans

Hoi Fé,

Veel plezier in Nieuw Amsterdam. Ik reis met je mee.

Reiny

Nogmaals een fantastishe reis Fedra! Geniet samen met je moeder en laat mij door je reisverhaal New York ontdekken, want ga er zelf waarshijnlijk nooit naar toe.

Suzanne

Geniet van de voorpret :-)

armando

goed meisje hopen op een goede verjaardag en vooral een paar dagen en vol positieve ervaringen die in New York een visioen van de toekomst biedt zijn
Armando graag knuffels

Naomi

Stop spreading the news;-)....you're leaving today....naar NEW YORK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Have fun & enjoy your bite in the big apple!!!!!

besos

margot

Hallo Fedra, Ga je weer eens op verkenning?
Leuk om je verhalen te lezen. Have a safe trip and lots of fun.
Liefs Margôt

Ellen

hey stress-kip! :) hoop dat je een goede reis hebt gehad en mij nu heerlijk laat meegenieten van je trip!
ENJOY

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!