Even wat anders

Na lekker uitgeslapen te hebben en ons ochtendritueel te hebben voldaan, (koffie en fruit) zijn we gaan wandelen op straat. Op de 7e was een enorme markt met van alles en nog wat. Niet veel anders dan wat je in elke souvenir winkel tegen komt maar wel leuker opgesteld. Tussen de kraampjes door naar Carnegie Hall gelopen. Dit is een bekend theater waar ze met name klassiek en jazz spelen. Leuk en mooi om te zien. Vooral het verhaal van de heer Carnegie sprak me aan. Rijk geworden in de staalindustrie en 90% van zijn geld weggegeven aan goede doelen.

Na dit cultureel momentje nog naar Madison Square geweest. Helaas was deze beroemde zaal al voor het publiek gesloten, wel even leuk om te zien. Op de terugweg naar het hotel zijn we nog even langs Empire state building gegaan om een foto te maken van de entree. Dit hadden we vorige keer niet gemaakt.

De avond hebben wij weer bij neeft een vriendin doorgebracht. We zijn uit eten gegaan in een super luidruchtig restaurant en daarna zijn we nog naar een live muziek club gegaan. Terra blues.

Het was even leuk om op een andere plaats in NY te zijn en een beetje het nachtleven op Zaterdag gezien te hebben. Sex in the City liegt niet, er zijn 5 vrouwen voor elke man hier, dus als dame heb je wat meer moeite te doen om een leuke man te vinden. Er zijn dus heel veel dames groepjes die stappen of je ziet 2 mannen omsingeld door 5 vrouwen. Enfin, als singel man is het een aanrader om naar NY te gaan. Dames komen zo naar je toe (heb ik gehoord).

Na het stappen de koffer nog ingepakt. We zijn weer gereed om naar huis te gaan. De ervaring nog even laten bezinken om morgen in NL nog het laatste verhaal van NY te schrijven.

E

Tsjonge wat gaat het toch allemaal snel voorbij zo'n tripje naar NY! En wat jammer dat de verhalen en foto's straks ook weer voorbij zijn. Maar ja, je hebt in het ieder geval weer een heel leuke tijd om op terug te kijken!
En... er komt gegarandeert weer een vervolg! Tot snel Fe!!!